Alla inlägg den 13 november 2011

Av Manlio Palocci - 13 november 2011 11:41

Ciao amici, purtroppo fino alla fine di novembre non riuscirò ad aggiornare il mio blog ogni giorno ma da dicembre riprenderò come prima.

Il moralizzatore Lotito è stato condannato (anche se si appellerà) e pertanto non potrà più ricoprire alcuni incarichi! Visto che anche i Della Valle (Fiorentina) sono stati condannati mi sorge un dubbio: Come mai ”l'ammorbidente” Rossi è diventato il nuovo allenatore della Fiorentina? La storia ci darà le risposte! (foto dell'Olimpico dall'aereo) 


Hej vänner, tyvärr t o m slutet av november kommer jag inte kunna uppdatera min blogg varje dag men f o m december allt kommer att vara som tidigare.
Den moraliserande Lotito fälldes (fast han kommer att överklaga) därför kan han  inte längre ha något uppdrag! Med tanke på att Della Valle (Fiorentina) har dömts på samma sätt, ställer jag mig en fråga: Varför ”sköljmedel” Rossi blev den nya tränare för Fiorentina? Hystorian kommer att ge svaret! (bild po Olimpyastadion från flyget)

FORZA ROMA SEMPRE!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchè sono burino
 no perchè sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards