Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Manlio Palocci - 7 januari 2012 19:53

 

È uno scandalo vedere una squadra come la lazio giocare in serie A!

Basta MEZZA-ROMA per superare la lazio! Pensate con una Roma intera quanti ne prendono!

Är en skandal att se ett lag som Lazio spela i Serie A! MEZZA-ROMA räcker för att övervinna 

lazio! Tänk med HELA-ROMA hur många mål! 

(Mezzaroma som betyder halva Rom år namnet på Sienas president, stor Roma-fans)

FORZA ROMA SEMPRE!

Av Manlio Palocci - 7 januari 2012 13:35

 

"Il lavoro di rinforzare la squadra è compito della società. Il mio dovere è quello di migliorare la squadra che ho a disposizione. Se la società vede un calciatore che può rinforzare la società, me lo dice e ci pensiamo. E comunque, se potessi scegliere, prenderei Messi!"

"Arbetet med att förstärka laget är upp till bolaget. Min plikt är att förbättra det lag som jag har till förfogande. Om bolaget ser en spelare som kan stärka företaget, vi kan prata om detta. Hur som helst, om jag kunde välja, skulle jag ta Messi!"

FORZA ROMA SEMPRE!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchè sono burino
 no perchè sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards