Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Manlio Palocci - 11 juni 2012 11:50

 

Dopo i complimenti e l'abbraccio del Presidente a Buffon mi sono ricordato! Ho sempre stimato il nostro Presidente della Repubblica ma ancora non riesco a togliermi dalla mente l'entrata a gambe tese che il nostro Presidente ha fatto su Totti. In un periodo dove tutto accadeva nel calcio non si è mai sentito un commento da parte Sua ma un calcio nel sedere "pedagogico" che il Capitano ha dato a Balotelli viene condannato come un delitto! Basterebbe stare zitti a volte per non suscitare reazioni!
Efter komplimanger av Presidenten till Buffon kommer jag ihåg! Jag har alltid gillat vår president, men kan fortfarande inte få ur mitt huvud det som vår president har sagt om Totti. I en tid där allt hände med fotbollen har jag aldrig hört en kommentar från Honom, men en spark i baken i "undervisning" syfte som Kaptenen gav Balotelli fördöms som ett brott! Det skulle räcka att hålla tyst ibland för att inte framkalla reaktioner!

FORZA ROMA SEMPRE!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchè sono burino
 no perchè sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards