Alla inlägg den 11 november 2013

Av Manlio Palocci - 11 november 2013 10:59

 

Cari amici che commentate il mio blog vorrei rispondere a tutti. Quando dico che la Roma č tartassata dagli arbitri lo dico con convinzione. Dopo dodici partite, delle quali 10 vinte e due pareggiate č indubbio che la Roma sia una grande realtā. Se affermo che nelle ultime due partite pareggiate la Roma č stata penalizzata dagli arbitri lo credo veramente. Due rigori che avrebbero potuto chiudere il risultato sul 2 a 0 sono una cosa che tutti hanno potuto constatare. Non cominciamo con le solite critiche che servirebbero solo a destabilizzare la squadra.
Kära vänner som kommenterade min blogg jag skulle vilja svara alla. När jag säger att Roma är illa behandlad av domarna säger det med övertygelse. Efter tolv matcher, varav 10 segrar och två oavgjorda, det råder ingen tvekan om att Roma är en stor verklighet. Om jag säger att i de sista två matcher Roma straffades av domarna, det är vad jag verkligen trot. Två missar som kunde gett möjligheten till 2 - 0 är något som alla kunde se. Börja inte med den vanliga kritiken som bara skulle destabilisera lagen. 
FORZA ROMA SEMPRE!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchč sono burino
 no perchč sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards