Alla inlägg den 5 november 2012

Av Manlio Palocci - 5 november 2012 17:25

 

La Roma è magica, fa resusciatare calciatori morti da anni, va in vantaggio 2 a 0 e poi perde la partita oppure va sotto di due gol e poi vince! Preferisco comunque una squadra che mi diverta piuttosto che una che si sia montata la testa (vedi rubentus, Napoli e lazio). Non seguirò il derby domenica perchè l'aereo parte alle 15.20 ma spero di trovare il Leonardo da Vinci pieno di bandiere giallorosse al mio arrivo!

Roma är magisk, kan återuppliva spelare döda i flera år, kan ta ledningen med 2-0 och sedan förlora matchen eller går under med två mål och sedan vinna! Jag föredrar fortfarande ett roligt  lag i stället än ett lag som tycker om sig själv (se rubentus, Napoli och Lazio). Jag kommer inte att följa derby på söndag eftersom planet åker vid 15:20 men jag hoppas att hitta Leonardo da Vinci fylld med flaggor giallorosse på min ankomst!

FORZA ROMA SEMPRE

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchè sono burino
 no perchè sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards