Alla inlägg den 18 november 2012

Av Manlio Palocci - 18 november 2012 11:51

 

Torno dalla Città Eterna dopo l’immeritata sconfitta nel derby. Ho volutamente fatto qualche giorno di pausa con il blog per non dare adito a commenti poco seri in merito alla partita. Domani giocherà la Roma contro il Torino e nonostante la difficoltà della partita spero proprio che la Roma si porti a soli 3 punti dalla lazio. Ho previsto che la Roma riesca a fare il sorpasso prima di Natale e ci spero ancora.

Jag kommer från den eviga staden efter den oförtjänta nederlag i derbyt. Jag gjorde avsiktligt lite paus med bloggen för att undvika oseriösa kommentarer om matchen. Roma kommer att spela i morgon mot Torino och trots svårigheten i spelet jag hoppas verkligen att Roma kommer att vara bara 3 poäng från lazio efter matchen. Jag förutspådde att Roma kommer att gå förby lazio före Jul och jag tror det fortfarande.

FORZA ROMA SEMPRE

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchè sono burino
 no perchè sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards