Alla inlägg den 29 september 2012

Av Manlio Palocci - 29 september 2012 22:49

 

Per la prima volta quest'anno ho visto la juve vincere con pieno merito, almeno con quello che si è potuto vedere nel primo tempo! Le partite si possono perdere ma non accetto l'umiliazione, oggi la juve ci ha umiliati. Spero che questi risultati non si vedano troppo spesso. Credo ancora nella Roma di Zeman e mi sto convincendo che la juve sia attualmente una delle tre squadre più forti in Europa!
För första gången i år såg såg Juve förtjäna att vinna, åtminstone med vad vi såg under första halvlek! Vi kan förlora en match men men jag accepterar inte förnedring, idag har Juve förödmjukat oss. Jag hoppas inte se dessa resultat alltför ofta. Jag tror fortfarande på Zemans Roma och jag är övertygad om att Juve är idag en av de tre bästa lagen i Europa!

FORZA ROMA SEMPRE E COMUNQUE!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

credi anche tu che La Roma si ama e non si discute?
 si sempre
 no perchè sono burino
 no perchè sono juventino

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

manlios


Ovido - Quiz & Flashcards